Skoro všechny firmy, které vyrábějí auta již do nich dávají počítače, které hlídají spoustu ukazatelů a provádějí také spoustu činností. Zatím ještě neřídí místo řidiče, ale i to asi není moc daleko, pokud se lidstvo mezitím nevyhubí, což je bohužel vysoce pravděpodobné. Zatím však počítač umí hlídat, zda řidič neusíná a také dává pozor na vše kolem motoru, paliva nebo dalších jiných věcí. Vše je zcela dokonalé, ale stejně jako jiné vozy, a je jedno jak jsou staré, musí občas na pravidelnou prohlídku, nebo chcete-li, servis. To je právě to, co by si měli řidiči bez počítače pohlídat zápisem do kalendáře.

I když je fakt, že většina servisů, již má vaše telefonní číslo stejně jako mail, a tak vám asi pošlou upozornění, že se blíží termín. Je to tak v pořádku, ale vždy je lépe se spoléhat sám na sebe a mít to uloženo někde v paměti. Já si kupříkladu píši ručně do kalendáře. Papírového, který stojí u skříně. Dělám to prostě postaru, jak se říká a vůbec mi to nevadí. Na sarkastické dotazy mého přítele nač mám vlastně počítač a mobil nereaguji. A navíc to tam s tím neumím. Pokud tedy řidič ví, kdy má na kontrolu, pardon, chiptuning přijet, tak se to má hezky připravit a v domluvený den být v servise pěkně připraven.

Zde již záleží na více okolnostech a také na tom, jak to má který servis zařízeno. Chiptuning Havířov se provádí například ihned po příjezdu, protože i oni moc dobře vědí, že čas jsou peníze a nikdo neposkakuje nadšením, když mu technici na půl úst sdělí, že se má přijít pozeptat už za tři měsíce. Zde je to většinou takzvaně na počkání. Dáte si kafe, přečtete nějaký časopis a už vás volají abyste si vůz převzali zpátky. Samozřejmě, že jen tehdy, pokud se nemusí řešit nějaký složitý problém, například výměna součástky, která není ve skladu. To už je však na naprosto jiný, možná také zajímavý, článek.